söndag 6 mars 2011

NYA DATUM. Akvarellkursen "Inspiration" med Björn Bernström

INSPIRATIONSKURS.

Lördag & Söndag den 26 - 27 mars.
Lördag & Söndag den 9 - 10 april.


Den här tvådagarskursen har jag kört under några år med deltagare från både Sverige, Norge och Finland. Min mest uppskattade kurs som jag slipat på under lång tid. Jag har försökt få till ett sådant format på kursen att de flesta deltagare, oavsett kunskapsnivå, ska få ut så mycket lärdom och inspiration som möjligt. Målet är att deltagarna ska känna sig inspirerade och motiverade att gå vidare i sitt måleri. Därför ser jag till att demonstrationsmåla mycket under kursen varefter deltagarna provar samma teknik. Deltagarantalet överstiger aldrig 10 personer, oftast färre, vilket gör att jag får mycket tid över för individuell handledning. Vi håller till i ändamålsenliga lokaler i Stenhamra på Färingsö, där varje deltagare får ett stort bord med bra dagsljus och ljusrör. Färger, penslar och papper finns till försäljning under kursen och lunchen levereras och avnjutes i lokalen. Man tar sig till lokalen med buss 176 från Brommaplan. Bilparkering finns utanför lokalen.

Ingår i kursavgiften:
  • Hemlagad lunch med sallad och bröd. 
  • För- och eftermiddagsfika.
  • Två stora akvarellark.
  • Tillgång till stora masonitskivor och blandkoppar.
  • Engagerad och inspirerad instruktör :-)
Tid:                   kl 9.00 - 16.00
Pris:                  2.600 kronor 

Anmälan till akvarellist@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar