onsdag 30 november 2011

Box Bernström - årets alternativa julklapp./ Christmas Gift Box by Bernström

BOX BERNSTRÖM is a Christmas gift box containing a voucher for a two-day watercolor workshop in 2012, some of my favorit colors from Winsor & Newton and a piece of artwork by me (the box itself is a watercolor). Approx: 400 €.

Jag har tagit fram en presentbox som alternativ till handelns officiella julklapp. Box Bernström är både en tvådagars akvarellkurs, ett litet målarkit med pensel, akvarellark och fyra av mina favoritfärger från Winsor & Newton samt en akvarell av mig. Jag nämligen målat en akvarell direkt på presentboxen och varje exemplar är därmed unikt. Boxen levereras med ett presentkort som berättigar plats till en av mina tvådagarskurser i akvarellmålning under 2012. Kursutbudet kommer presenteras här på bloggen och på min hemsidan. Beställ boxen innan den 16 december så hinner tomten leverera den innan julafton. Beställ på akvarellist@gmail.com eller ring 073-702 75 12.

Värde:             4700 kr
Tomtepris:      3500 kr inkl moms 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar